تحولات لبنان و فلسطین

شینا انصاری، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، سعید محمودی را به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی منصوب کرد.

سرپرست جدید اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، معاون رییس جمهوری در متن این حکم خطاب به سعید محمودی آورده است: انتظار می‌رود ضمن پایبندی به گفتمان دولت چهاردهم، رعایت اصولی چون توافق‌سازی، تخصص‌گرایی، جلب مشارکت مردمی، شفافیت و پیشگیری از تعارض منافع و پیشگیری از فساد را در طول دوره مسوولیت‌تان مورد توجه قرار دهید.

در ادامه این حکم آمده است: تهیه گزارش دقیقی از چالش‌های محیط زیستی استان، اولویت‌بندی رفع چالش‌های محیط زیستی استان با همکاری معاونتهای تخصصی سازمان، همکاری و تعامل با مدیریت ارشد اجرایی استان، همکاری شفاف و مستمر با سازمان‌های مردم‌نهاد، توان‌افزایی بدنه کارشناسی، جانشین ‌پروری و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی همکاران سازمان در برنامه عملیاتی آن اداره کل مورد انتظار است.

سعید محمودی دارای مدرک دکترای تخصصی تغییرات اقلیمی و متولد استان لرستان است و در کارنامه کاری خود مدیریت کل حفاظت محیط زیست در استان های سیستان و بلوچستان، مرکزی، فارس و تهران را دارد.

این انتصاب نخستین جا به جایی در سطح مدیران کل خراسان رضوی در دولت چهاردهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.